joi, 14 iulie 2011

ETAPELE VINDECĂRII BOLILOR


După ce am „descoperit” tainele vindecării bolilor este necesar să cunoaştem ETAPELE VINDECĂRII BOLILOR.  Înainte de acest lucru, ar trebui să ne aducem aminte câteva idei, concepte, importante. Acestea ar fi:
- omul are mai multe corpuri dintre care cele mai importante sunt: corpul astral (eteric), corpul subtil (energetic), corpul fizic;
- acţiunile negative pe care le îndreptăm cu voie sau fără voie împotriva diferitelor sisteme vii atrag asupra noastră energii de aceiaşi polaritate, negativă, dar mult amplificate datorită efectelor produse de acţiunile noastre asupra întregului lanţ de sisteme vii şi de planuri ale CREAŢIEI afectate.;
- bolile reprezintă în primul rând consecinţele acţiunilor noastre negative pe care le facem asupra diferitelor sisteme vii.;
- bolile se manifestă în primul rând în plan energetic, subtil, apoi, dacă nu îndreptăm greşeala făcută, acestea se vor manifesta şi în planul fizic;
- gravitatea, rapiditatea cu care evoluează o boală este direct proporţională cu gravitatea acţiunilor noastre negative pe care le-am făcut;
- o boală va afecta întotdeauna şi psihicul omului, mai mult sau mai puţin;
- pe lângă acţiunile negative, printre cauzele apariţiei bolilor sunt şi sentimentele, vorbele  şi gândurile negative pe care le îndreptăm către un sistem viu.;
- în cazul unui virus, microb „scăpat” (voit sau nu) de sub control, care poate produce epidemii grave, întotdeauna se vor îmbolnăvi primii, ateii şi aceia care au săvârşit acţiuni grave, malefice asupra sistemelor vii, (nu neaparat în această viaţă).
Analizând tot ceea ce am aflat până acum, putem deduce etapele vindecării bolilor.
Vindecarea oricărei boli ar trebui să se facă în trei etape principale astfel:
1. Vindecarea sufletului (a corpului astral)  - se poate face prin rugăciuni de iertare faţă de sistemul viu afectat şi faţă de entităţile angelice, superioare, faţă de care am greşit şi împotriva cărora am acţionat negativ, malefic, prin participarea la diferite tipuri de slujbe şi, foarte important, prin spovedanie (mărturisirea acţiunilor negative, malefice pe care le-am făcut)., pe care puteţi să o faceţi atât în faţa unui preot cât şi direct, în faţa DIVINITĂŢII având în vedere că DUMNEZEU  este omniprezent.
2. Vindecarea corpului subtil, energetic – se poate face prin renunţarea la a mai face acţiuni negative, malefice, prin contracararea acţiunilor malefice cu mai multe acţiuni benefice, (facerea de fapte bune), prin schimbarea modului de gândire negativ cu unul pozitiv, eventual folosirea de formule de autosugestie pozitiv-benefice.
3. Vindecarea corpului fizic – apare ca rezultat al vindecării celorlalte două corpuri, a arderii karmei negative pe care am produs-o în această viaţă sau cu care am venit din vieţile anterioare. Vindecarea totală a corpului fizic va avea loc numai după îndepărtarea cauzei spirituale, subtile a apariţiei bolii. Medicamentele pe care le folosim pentru vindecarea diferitelor afecţiuni ale corpului fizic au o eficienţă  ridicată şi rapidă dacă le susţinem energetic acţiunea lor de vindecare prin formule încărcate pozitiv. Doar simplu fapt că luăm medicamente nu o să vindece boala apărută, deoarece medicamentele tratează efectul bolii şi nu cauza apariţiei ei.
Sunt foarte mulţi medici care cunosc aceste lucruri, dar sunt foarte puţini medici care sunt de acord şi pun în practică aceste lucruri. De asemenea, toti medicii, la sfârşitul facultăţii fac un jurământ, acela a lui Hipocrate. Jurământul lui Hipocrate este următorul:
„Jur pe Apollo, pe Asclepios, pe Higeea si Panaceea, pe totii zeii si zeitele, luandu-i ca martori ca voi indeplinni, pe cat ma vor ajuta puterile si priceperea, juramantul si legamantul care urmeaza.
     Pe invatatorul meu intr-ale medicinii il voi socoti deopotriva cu cei care m-au adus pe lume, voi imparti cu el averea mea si, la nevoie, ii voi indestula trebuintele, pe copiii sai ii voi privi ca pe fratii mei si, daca vor dori sa devina medici, ii voi invata fara plata si fara sa le cer vreun legamant.
     Preceptele, lectiile orale si tot restul invataturii le voi impartasi fiilor mei, fiilor invatatorului meu si ucenicilor uniti printr-o fagaduiala si printr-un juramant, potrivit legii medicale, dar nimanui altcuiva.
    Le voi indruma ingrijirea bolnavilor spre folosul lor, pe cat ma vor ajuta puterile si mintea, si ma voi feri sa le fac orice rau si orice nedreptate.
    Nu voi incredinta nimanui otravuri, daca imi va cere, si nu voi indemna la asa ceva, tot astfel nu voi incredinta nici unei femei leacuri care sa o ajute sa lepede.
    Imi voi petrece viata si voi indeplini mestesugul in nevinovatie si curatie.
    Nu voi practica operatia scoaterii pietrelor din basica udului, lasand-o in seama celor ce se ocupa cu aceasta.
    In orice casa as intra, voi intra spre folosul bolnavilor, pazindu-ma de orice fapta rea si stricatoare comisa cu bunastiinta, mai ales de ademenirea femeilor si a tinerilor liberi sau sclavi.
    Orice as vedea si as auzi in timp ce imi fac meseria sau chiar in afara de aceasta, nu voi vorbi despre ceea ce nu-i nici o nevoie sa fie destainuit, socotind ca, in asemenea imprejurari, pastrarea tainei este o datorie.
     Daca voi respecta acest legamant fara sa-l calc, fie sa ma bucur pe deplin de viata si de meseria mea, pururi cinstit de ceilalti, iar daca il voi nesocoti si voi fi un sperjur, merit sa am o soarta dimpotriva.”
Câţi medici  respectă acest jurământ vă rog să analizaţi singuri. De ce nu sunt de acord medicii cu „etapele vindecării bolilor” enumerate mai sus......??? Pentru că nu au nici un interes să recunoască şi să aplice aceste etape.
Având în vedere că fiecare dintre noi are „Liberul arbitru” să aleagă, să analizeze  şi să hotărască  ce doreşte să facă  în viaţa lui, vă spun şi eu că întotdeauna este bine să alegeţi cu sufletul, cu inima, nu cu mintea.
Aşadar, indiferent de ceea ce se petrece în jurul vostru, gândiţi şi acţionaţi  întotdeauna pozitiv, benefic, respectaţi viaţa sub toate formele ei şi Planeta Pământ pentru toate condiţiile de viaţă pe care ni le asigura zilnic indiferent de voinţa noastră.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu